Här har ni

Studentskrivningar är roligt och spännande. Nu har jag skrivit hörf i både engelska och finska. Jag tror det sket sig.

I förrgår trodde jag att jag cyklade bakom Hanna. Jag ropade hennes namn tre gånger och ännu en fjärde. Då vände hon sig om. Jag tror det var någon annan, för hon stannade inte. Det finns ett hus i stan, som jag går förbi dagligen. De har ständigt fest. Fönstrena är öppna dygnet runt, så man både hör och ser. De dansar som i Sims. Det finner jag en smula roligt. En annan rolig sak är rektorns måndagsjomppa. Hittills har det varit fotboll varje gång. Gräset är vått å människorna galna. Det är skoj. Jag gör framsteg. Nu ska jag läsa geografi tills jag

Kommentarer
Postat av: hanna den enda

alltså det där känns bekant. om det var mej hanna du mära så var det jag. för jag hörde att nån ropade hanna och så vände jag mej om men ingen fanns där så jag drog slutsatsen att jag håller på att bli knäpp. skönt att få motsatsen bevisad.

2008-09-11 @ 19:34:05
Postat av: sandra

Nämen. e va tu hanna ja mära. du är den enda. Jag tänkte att flickan tänkte att jag var knäpp.

2008-09-12 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0