När jag ränner till dig ränner pede så lätt

Hah, nå ja undrar vem den där dig är. Äh, vi pedar ändå. Imorgon flyttar ja ti stan för tredje gången. (Vad är nu det för en människa, som flyttar åpåå hela tiden - kan någon tänka. Men jag låter det vara osagt.) Det känns ganska fantastiskt. Sommaren blev lång även om jag inte hann göra allt jag hade tänkt. Det tycks bli höst. Jag har lärt mig spela Årstiderna på gitarr. Det här kan du ägna din måndagskväll åt, höhhö:




Sen så kan ja ju säga att ja ha köpt ett par jeans å en kofta, minsta möjliga storlek. Så nu behöver folk inte oroa sig över att jag kommer att bli pojke, transvestit eller något annat. Jag är en kvinna.

Kommentarer
Postat av: Cindy

fantasiskt. vem e hande adam som du har spela mee..? (;

2008-08-12 @ 13:16:13
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: sandra

en häst

2008-08-13 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0