Detta är gott

Det här skolåret är nånting nytt. Få saker är pinsamma nuförtiden. Det är en befrielse.
Det slår mig gång på gång, väldigt ofta, att alla e så fantastiska.

Idag var jag på kalas till min fammo. Två av hennes systrar var där, det gladde mig. Men jag hoppas att jag inte får grått hår då ja e 40. Jag åt tills jag kände mig tillräckligt fet. Sen gick jag å Amanda å kollade på hennes hamstrar. De var små, men ska bli stora, typ som kaniner. De heter Albert å Herbert. Höhhö. Albert kröp in under min väst och gav upphov till en snärttig puckelrygg. Han kissade inte. Sen märkte vi dock att jag hade hamsterkakka på min fot. Det var fräckt. Men dom e ju bara babyer (ja, det heter så), och väldigt skrajsna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0