Här kämpar jag.

Jag får nog ingenting gjort. Inte ens en halv bok av oändliga som ska läsas har jag läst. En sida tar typ 10 minuter. Med jämna mellanrum förlorar jag greppet om bokstäverna. Jag försöker förgäves att hålla blicken fokuserad, men så glider ögonen ändå i kors. Men bara för några sekunder, sen blir allt normalt igen och jag fortsätter läsa, ända tills jag kommer på att jag inte koncentrerar mig på vad jag läser. Då får jag ta sidan från början. Ändå tycker jag att boken är ganska intressant. Omänskliga rättigheter. Jag vill skrika åt dem som inte bryr sig. hårt.


Men vad spelar det för roll om det går dåligt med ett slutarbete?
 

Jag skulle kunna räkna upp några förbrytelser mot mänskliga rättigheter, men det kanske är bäst att låta bli, annars kan man ju bli lite obekväm.

Här börjar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: hans

den där bilden. den är väl inte riktigt?jag undrar.annars ska jag byta inriktning på mina framtida studier, ingen mera taxi eller långtradar chaffis här inte nej nej.

2007-09-11 @ 13:22:17
Postat av: sandra

nå, ja vet int om den e rikti, ha int tagi den själv. Men iaf så vet ja at såndär saker händer på riktit. (kvinnan på bilden blir stenad.)

2007-09-11 @ 13:28:38
Postat av: hans

aha jag trodde hon stenbadade. när kommer du hiid?

2007-09-12 @ 14:20:09
Postat av: sandra

oktober

2007-09-12 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0