Jag bor i et rent hus

Plötsligt har ja så många möjligheter och så mycket att göra att allt bara blir halvfärdigt. halvtaskit. Sån e int jag. Men kanske idag. (ibland ljuger jag me flit, men nu va e no ganska oskyldigt.)

Spanien 2 veckor som man säger. Men egentligen var det bara 6 dagar. 8 dagar i buss. 7 veckor team, det kan inte beskrivas. Nu orkar jag inte iaf, för ja ska läsa i min klipp&klistra bok och dricka kaffe. Men jag rekommenderar team stark till alla som.. blablabla hevonen. Spanien e ju fantasktiskt. Ja ska lär mig spanska påriktit. Belgien va int så dumt heller.

Hah, ja fick den lilla krabaten på bild. Min bror::
image19

Det finns fakstiit ingen smuts på dessa golv. Man kan jämföra me andra ställen t.ex. om man tänker

Kommentarer
Postat av: hans

om man tänker efter så är bla bla bla hevonen ett yppert sätt att säga att nu orkar jag inte göra det jag måste.

2007-07-31 @ 11:25:44
Postat av: sandra

okej

2007-07-31 @ 13:51:51
Postat av: Anonym

haha VI HAR INGEN HUMOR

2007-07-31 @ 19:41:00
Postat av: Joanna

Din bror liknar dig GALET mycket! ;) Jag saknar dig å alla vasamänniskor! Ska du på humle? Hoppas! :)

2007-08-01 @ 21:04:42
URL: http://regndropp.wordpress.com
Postat av: sandra

Det sägs så. Trots allt, så ska ja fakstiit :)

2007-08-02 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0