När man drabbas av småilska mot en småilsk mamma så gillar man pistvakt

Snälla SJ:s rälsbuss, ta mig härifrån.
Snälla goa bokbuss, ta mig härifrån.
Kära läsk- och matbil ta mig härifrån.
Kan int någon männish ta mig härifrån? 
Låt det ske ett under, ta mig pörskans långt bort härifrån.

Sen kan man pantchändsmäcka sig i ansiktet sådär alldeles lagom, för att sedan ta sig i kragen. Eller så fortsätter man att höra på pistvakt och tar andra smällar senare. Ja tror int ja behöver skämmas.

image22

(nån gång kommer ja at skriv ett uppbyggande inlägg, men allt har sin tid. Att samla stenar har sin tid och att kasta... hah.)

Kommentarer
Postat av: hans

du kanske sku kuna koma hit? vi kan kasta stenar på varandra för nu så dööööööör jag. ehe

2007-08-08 @ 21:48:52
Postat av: sandra

ja e påväg

2007-08-10 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0